کد مطلب: 245975
امام جمعه شهر اردل؛
امروز معادله جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب را ايران تعيين ميکند
تاریخ انتشار : 1401/11/07
نمایش : 474
حجت الاسلام مجتبي محمدي گفت:امروز معادله جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب را ايران تعيين ميکند و نزاع بر سر تسليحات و تجهيزات نظامي ماست.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز، حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به فضيلت هاي ماه رجب افزود: ماه رجب ، بهار راز و نياز و عبادت و فرصتي مناسب براي زدودن گناهان روح و جان است.

محمدي افزود: توبه يكي از اعمال توصيه شده در اين ماه است و انسان بايد با انجام اعمال خوب از گناهان پرهيز كند.

وي بر ضرورت توجه به خواندن دعاهاي توصيه شده در اين ماه تاكيد كرد و گفت: ماه رجب، درهاي رحمت و مغفرت خداوند متعال بر بندگانش گشوده مي شود.

حجت الاسلام  محمدي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و گراميداشت دهه فجر و نقش حضرت امام راحل (ره) اشاره کردند و افزودند : بايد جوانان کشور در جريان حوادث نظام و انديشه‌هاي والاي خميني کبير قرار گيرند.

محمدي ادامه داد:دو ويژگي صبّار بودن و شکور بودن از خصوصيات انسانهاي مبارز و انقلابي هست که با تکيه بر پاسداشت ايام الله شامل مصداق نصرت الهي مي شوند.

وي افزود:تمام تحليل گران بر پيروز نشدن انقلاب اتفاق نظر داشتند اما صبر و استقامت و احساس مسئوليت مردم باعث پيروزي شد.

 ايشان با اشاره به شرايط فعلي انقلاب در دنيا گفت:امروز معادله جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب را ايران تعيين ميکند و نزاع بر سر تسليحات و تجهيزات نظامي ماست.

حجت الاسلام محمدي با اشاره به حرکت حقيرانه توهين به ساحت قرآن کريم، توهين هاي اخير به ساحت مرجعيت شيعه، سپاه پاسداران و قرآن کريم را نشان عمق نفوذ اين عوامل در کشورهاي غرب وشرق دانستند.

 امام جمعه شهر اردل در پايان ضمن گلايه از بي عدالتي ها و مظلوميت هاي شهرستان اردل از عموم مردم اردل که متعهدانه همچون اول انقلاب از پيش قراولان انقلاب در استان بودند با نصب پرچم هاي مقدس جمهوري اسلامي در سطح شهر و منازل پايبندي خود به نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش بگذارند.



انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg